sobota 23. dubna 2011

Pár fotek

Zdravím čtenáře! Jestli se divíte, čím to, že píšu tak brzy po minulém příspěvku, pak vězte, že je to způsob, jak se dostat do pracovní nálady. Jak asi tušíte, jsem na internetu v knihovně. Když jsem procházela kampusem George Mason University, přála jsem si, abych mohla zachytit jaro. Ne že by počasí bylo příliš jarní. Je po dešti, ale ta vůně ve vzduchu je naprosto výživně jarní. Nejsou to až tak kytky jako mulčovací kůra, kterou jsou obložené paty stromů, která dodává tu výživnost. Venku pobíhají veverky... Takže jsem šla zpět do svých fotografií a rozhodla se přidat i některé ty nepovedené z Washingtonu čistě proto, abyste viděli, jak moc všechno kvete, poznáte to podle těch růžových fleků, které jsou po fotkách rozmístěny.




Tak to by byl Washington, teď ještě pár různých fotek, jejich výžnam snad pochopíte z popisků.

Dobrovolní hasiči ve Fairfaxu. Tahle fotka je primárně pro všechny příznivce kobylských dobrovolných hasičů v mém příbuzenstvu.

Doplňková fotka k článku o sušení prádla. Takto se suší povlečení na deku velikosti queensize. (zhruba dva na dva mentry)

V George Mason měli mezinárodní týden.

Tak jsem si řekla, že všichni, kdo kdy hráli GeoChallenge na Facebooku se dobře pobaví.

A vy všichni ostatní si můžete vyzkoušet své zeměpisné znalosti.



Jarní fotka z dnešního rána.
Mapa stran při vyjednávání o radaru (pozdější fáze, když šlo o to, uvést podepsané smlouvy do praxe) Fotky reprezentují skupiny, ne jen jednotlivce.
Dneska jsem se rozhodla znovu strávit den v knihovně George Mason University, zjistila jsem, že je to místo, kde se můžu nejlépe soustředit na práci. Navíc přes týden zavírají až o půlnoci, takže jsem předevčírem odcházela skoro se zavíračkou... ale vítězství je naše a podařilo se mi téměř dokončit druhou ze tří seminárek. A abyste měli aspoň nějakou představu, jak to vypadá, přikládám obrázek z prezentace, kterou chystám na pondělí. (P.S. Schválně můžete hádat, kdo je kdo. Až na malý chytáček vlevo nahoře je to jednoduché.) Ale abyste neřekli, že jsem na vás zlá, tak můžete hlasovat v anketě nahoře. Prosím, zkuste to bez googlování.

Žádné komentáře:

Okomentovat