pondělí 4. dubna 2011

Asi konečně přišlo jaro

     Už začínám chápat dilema autora bestsellerů, který je nucen neustále produkovat vysoce kvalitní čtivo, ať už proto, aby se uživil nebo protože má smlouvu na několik knih. V mém případě je to o to větší frustrace, že moje čtenářsto jsou mí blízcí a přátelé, tedy vy, a je v mém zájmu, abych vás zásobovala nejnovějšími zprávami o tom, jak se mám.
     Jak tedy asi chápete, jsem stále naživu, můj počítač stále funguje a vzhledem k tomu, že jsem včera platila předposlední nájem a oznamovala pronajímateli, že se plánujeme vystěhovat 31. května, uvědomíte si, že už se blíží čas, kdy se vám vrátím domů.
     Od doby, kdy jsem tento přípěvek začala psát, došla změna počasí a po týdnu deště a studeného počasí, kdy jsme chodili v zimních bundách, jsem dnes vyšla z knihovny do letního dusna. Děti si hrají na tráníku, studenti hrají golf a hážou si létacím talířem. Spousta lidí běhá, takže se asi taky půjdu proběhnout, obléknu si kraťasy a dám sluchátka do uší... Je krásné počasí, stromy kvetou a tráva je zelená. Ale ještě jsem se zastavila u Starbucks, abych konečně něco napsala.
     Dneska nám odpadla hodina, protože vyučující musela na nějakou operaci, takže jsem využila příležitosti a vydala jsem se do vzdálenější knihovny v kampuse George Mason University, abych dokončila korektury, které jsem pro někoho dělala, a pak jsem se pustila do dalších věcí, seminárky a podobně. Ještě mě teď čeká zapracovat na tématu na diplomku. Už jsem odeslala první verzi svému vedoucímu, tak se uvidí.
     Mějte se zatím pěkně.

Žádné komentáře:

Okomentovat