středa 26. ledna 2011

Pohovor ke stáži

     Dneska jsme se byly s Jančou S. ucházet o stáž v CEPA (Central European Policy Analysis), je to neziskové výzkumné centrum, které se zabývá veřejnou politikou se zaměřením na střední Evropu. Znamenalo to přesunout se autobusem a metrem do Washingtonu, najít příslušné místo a pak se nechat vyzpovídat víceprezidentkou CEPy. U pohovoru byl také jeden z jejich analytiků - je to Američan českého původu. Řekli mi, že nám dají do týdne vědět, zda o nás stojí... Pak jsem se vyfotila u Bílého domu, prošly jsme se k Washington Monument a vydaly jsme se zpátky.
To jsem já a za mnou... Bílý dům.
Bílý dům z druhé strany.
  
  Dnešní počasí není zrovna vhodné na turistiku, nebo na focení. Sotva jsme dorazily domů, začal padat déšť se sněhem, dnešní škola byla, samozřejmě, zrušena a o zítřejší se zatím nic neví, ale jak se tak dívám ven, nedivila bych se, kdyby taky odpadla. Ale přijít o tak zajímavé téma, jako jsou dějiný tajných služeb, to by mě asi mrzelo. Jen četba tří set stránek na tuto jednu hodinu během dvou dnů je výkon takřka nadlidský... Ještě že mají Spojené státy jen dvě stě let historie, začíná se Washingtnem, a ne Vestfálským mírem nebo nedej třeba asasíny.
Před Bílým domem je vždycky někdo, kdo se snaží ovlivnit veřejné mínění. Pro neanglisty: Kdo žije bombou, bombou umírá (parafráze). a Zakažte všechny jaderné zbraně nebo si užjite soudný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat