středa 5. ledna 2011

První známka života

     Dnes je to šestý den, co pobývám ve Spojených státech a musím říct, že si to doteď užívám. Tento fakt souvisí také s tím, že se našla úžasná rodina, která mi poskytla dočasné přístřeší, takže jsem prozatím nebyla nucena ponořit se do reálného života. Ne že bych neudělala kus práce, ale nebyla jsem na to sama.
     Tom a Anne jsou rodilí Američané, hrdí na svou zemi, oběma jim bude přes šedesát. Tom strávil aktivní léta svého života jako důstojník amerického letectva (byl pilotem F-15) a nyní je v civilu, ale stále pracuje pro americkou vládu jako analytik. Co taky čekat, když jsem si vybrala školu, která se nachází coby kamenem dohodil od hlavního města Spojených států. Anne je už v důchodě, bývalá učitelka, ale celý život cestovala i s třemi dětmi, kam zrovna Toma služba zavedla, teď si užívá důchod a vnoučata, která nebydlí daleko.
     Takže se musím přiznat, že jsem prozatím nepotkala nějakého typického Američana typu Homer Simpson. To možná přijde později. Pro mě, studenta mezinárodních vztahů, je to neuvěřitelná příležitost mluvit s někým, kdo byl a možná tak trochu je "u toho".
      Jana s Janou (což jsou spolužačky od nás, které budou studovat tady na DSS se mnou) přiletěly a odvezly jsme je s Anne k Míše, což je další studentka, která studuje na DSS celý magisterský program. Zítra se půjdeme podívat na byt, který máme vyhlídnutý. Cena je příjemná, poblíž je velké nákupní středisko a jízdní řád říká, že je autobusem to trvá 11 minut na zastávku Vienna/GMU Metro.

Žádné komentáře:

Okomentovat